Summa sidvisningar

lördag 3 november 2012

Tomtar och Firande!

Isolde upptäckte imorse att hon har BOLLIBOMPA namnsdag idag. Kul för barn vars föräldrar gett dom knepiga namn! Tack!!!

Vi har varit i Falköping och vinkat åt tomten på taket och köt chokladtomte.
Vilket mysigt ställe....
Hade min mamma och Lennart med oss oxå.

Nu i eftermiddag gick vi till min pappa, fikade och hade det allmänt trevligt. Fick träffa min faster oxå vilket alltid är otroligt trevligt!

Kallt på vägen hem så jag fick ta några löpsteg för att snabbt komma hem med två barn utan vantar.

På andra våning finns nu 5 st 18 åriga killar som snart ska på fest, i rummet bredvid sover min bäbis....haha!
Här nere ligger Isolde och har somnat, hon ville va vaken till pappa kom hem. Men det gick inte!
Ska bära upp henne nu, Lördagsgodiset är orört och kläderna på.

Snabbt och trist inlägg!




GRATTIS Isolde!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar