Summa sidvisningar

tisdag 13 november 2012

Nattlig leverans!!!!!

I natt är Johan kom hem hade han en hög med ina mössor med hem som han hämtat hos sin mamma. Dom är otroligt fina måste jag säga!
I högen låg oxå var sin mössa till Isolde och Isidor. Uppskattas!!!!

Isoldes va otroligt fin, i veulour! (oj så felstavat ser ja....)

Nu ska dom ut till sina ägare dessa mössor som vi hoppas blir lika nöjda som JAG är!

Isolde är nu på dagis, Isidor sover lite och jag ska om nån timma köra ett spinningpass.

Ska locka min man med lite kaffe innan han försvinner upp andra våning.

Idag ä det "bitigt" ute och man är lite kluven vad gäller kläder...man måste ju ha nåt att ta till när det är -10....Isidor har en tight fleeceoverall och en överdragsoverall över...det va en bra kombination. Lagom i åkpåsen.....

Kom på att i morgon är Isidor 9 månader, han är en hel graviditet. Hur kan den va så lång och dessa månader gått så fort.
Låg i natt och räknade, tänk om jag skulle lämna honom på dagis i februari...NEVER NEVER.....men säger inget om dom som måste göra det. Dock inte vi!!! För min del finns det inte ens i tanken......tror aldrig man ångrar att man varit hemma FÖR länge....en investering för framtiden resonerar jag! Men vi är olika där. Jag gör ju inte direkt karriär just nu.....
Bilar,stjärnor,ränder,svampar och prickar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar