Summa sidvisningar

torsdag 22 november 2012

Party- förberedelser!!!

Först gånger på 1 år  som jag känner lite stress. Ni vet när saker "hopar" sig...högen av MÅSTEN växer. Men sen om allt egentligen är MÅSTEN är ju en annan sak.
Men idag va det provinlämning på lab, hämta NewBody kläder hos Carina, egentligen skulle jag till banken, tårta ska beställas, samtal till SYO. Sen har jag tryckt in Babysång och en lång lunch med Åsa på det..,.den blev så lång att jag va 3 min sen till dagis. PINSAMT!!!!

Nu har Isolde och jag bakat chokladbollar, ett par stycken...jag fick en hon fick 3 och pappa Johan får 2.


Isidor gapar som en besatt från andra våning och verkar vägra sova. men han måste det helt enkelt. även om denna natt som nu varit gick bra. Han somnade kl 18 igår och fått mat en gång i natt och vaknade 07.07. VILKEN lycka!!!!!!

Nu ska vi soffmysa innan jag ska träna.

I kväll blir det förberedelser inför 18 års partajet i morgon. Smörgåstårtor ska fixas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar