Summa sidvisningar

lördag 3 november 2012

Spel och Lycka!

Idag hörde ISOLDE sitt namn på Bollibompa!
Hon har "Blollibompanamnsdag"!!!
En sån LYCKA har jag sällan skådat.....
Vi åt scones till frukost och hade en mys-frukost idag!!!! Lördgasmys!!!!

Nu ligger hon här hos mig och spelar på min mobil. Tog ner ett barnpuzzel.  Känner mig kluven till detta ännu. Men inser att 2012 inte är 1994.....det händer saker och även förskolorna använder sig av en Ipad. Tycker det finns ganska många bra spel...eller vi har mest puzzel. Är väl en okej sysselsättning då och då. Knepigt det här....men måste va bättre än Tv i alla fall!!!!

Vi ska åka till Falköping idag och titta in på Falbygdens ost, vinka åt tomten och fika.

Ser ut som solen tänker skina lite.
Ställde ut Isidor i vagnen nu så han får sova ute i friska luften. Alla mina barn har varit "vagnsovare" men Isidor sover bättre inne i sin säng men idag ville han inte. Han är PRECIS på gränsen till att krypa och står och svajar i krypställning hela tiden. Han drar sig annars blixtsnabbt framåt...och säger nu hela tiden Mamamama...vilket så KLART betyder MAMMA!!!! Skakar på huvudet när vi säger INTE och NEJ. Galet va det händer saker.......
Snart är han 9 månader vår Lill-Prins!!!!

Nu ska jag hoppa upp på cykeln en liten stund innan duschen.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar