Summa sidvisningar

torsdag 15 november 2012

Längtan....

Just nu längtar jag till helgen. Vi ska iväg till våra vänner och åka på julmarknad. Helgerna är viktiga. Vi har jobbat var sin helg så nu är den ledig och det känns skönt.

Mysigt att va på Babysång idag.Isidor gillar detta. En pyttebäbis va där och genast börjar man ju prata löjligt och en "suck" sprider sig i kvinnoskaran. Jag är klar! Men jag blir så sugen,jag nästan dör så mysigt! Föda barn är det häftigaste jag vet...när Isidor föddes va jag så lugn och trygg att det va magiskt!!! Jag hade FULL kontroll på läget... MEN man kan ju inte föda barn i all evighet...jag är gammal nu!!!!

En lunchdejt med ett gäng fina flickor hann jag med innan dagishämtning och biblioteksbesök.
Slapp eftermiddagblev det och sen ett ordentligt träningspass. Skött mig bra i veckan.....på lördag bli det vilodag. den enda denna vecka! Är motivatonen med mig så kör jag!!!

Tyvärr känner jag av min hals lite nu efter.

Jag ska lägga mig BUMS....lånat en bok som troligen är så hemskt så jag kommer "fulskrika" mig till söms!


Isidor behöver bygga lite....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar