Summa sidvisningar

fredag 16 november 2012

Trist hår och rent barn!

Det va modigt av mig att gå från Platina blond till mörk. Nu va ju tanken att jag skulle bli rågblond med lite inslag av nougat färg mer.....ibörjan va jag så nöjd och färgen va så glansig och fin....Nuuu ser det ärligt talat för jävligt ut. la ju i lite slingor och det blev bättre. MEN jag kan inte slinga mig mer för då går det av.
SKIT oxå.....

Vet inte hur jag ska rädda upp detta riktigt. Har inte lust att slänga upp en tusen lapp så här månaden innan jul.

Isolde och Johan har badat idag, lääääänge!
Här hemma hade jag lite egen tid med Isidor. Han sov en stund och jag låg i soffan och läste min bok "När blodsband brister". Men guuuud så gräsligt jobbig bok. Tyvärr en sann historia och jag är inte direkt överraskad över vissa saker. Man tror så gärna det finns "nätverk" och kunniga männsikor till hjälp när det behövs. Tyvärr kan man nog fler en en gång bli besviken där. "Barns bästa" heter det så fint ...låter så bra och precis som det ska vara!!!! Men i  det verkliga livet sen inte nåt som funkar. Detta handlar boken om jag och jag är knäckt när jag läser den.
Men jag ska igenom den!

Idag fick vi med oss mormor på sång på familjecentralen. Så mysigt!!!

Så mycket mer har vi inte hunnit. Jag skulle träna och sola nu i  kväll men har så ont i halsen så tjocka fleece tröjan har fått åka på. Känner mig inte sjuk men lite så där frusen.

Isolde däckade i soffan nu. Johan är och hyr film.
En son uppe framför datorn....jakt i morgon för honom

Skön kväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar