Summa sidvisningar

lördag 24 november 2012

Tack för hjälpen !

Nuuuu ska vi se om jag rensat lite och kan få in lite bilder. Tack Mickan för hjälpen!!!!

Vi har kollat en Falk film nu i kväll. Dom är så bra!!!

Lite slöa efter en dag på Arena badet. Isidor premiärbadade. Han älaksade detta!!!
Tyvärr så valde vi en lördag och det va väldigt mycket folk.....

Sen gick vi på stan en stund och tittade på all fin belysning "Stad  i Ljus" i Skövde. Vi insåg också vilken "skada" denna raket i augusti orsakat. Isolde grips av panik vid blinkande ljus och ljud. Så pass att vi fick åka runt i bilen och titta. Förbannade skit helt enkelt...detta för att nån tyckte det va lite....FESTLIGT mitt på ljusa dan en sommardag. Blir riktigt arg......
Så mycket oror det orsakat denna lilla tjej kan nog ingen riktigt förstå!!!!!

Nöjda och trötta efter denna dag.
Isolde somnade stårende vid soffan i ett av rummen här nere......

Jag har "smygande"  träningsvärk efter att jag körde "mitt" pass på morgonen. Vilken start på morgonen!!!!
En bra träningvecka är avslutad nu. tror jag tar mig lite vila i morgon.'
Johan,jag och Isolde ska baka lussekatter i morgon. Vi får väl se om Johan hänger på i morgon!!!!

Vi fick en barnfri kväll då dom somnade i tid idag.

Vi är nästan pigga på kvällarna nu mer då Isidor sover riktigt bra. Tänk att det kan vända så!!!!

Lite bilder från gårdagen!!!

Min nya klänning....riktigt bra och snygg!




Blonda brudar!!!


Min syster!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar