Summa sidvisningar

fredag 2 november 2012

Fredag!!!

Ska alldeles starx ta hand om hemmet. Idag måste det dammsugas,dammas och ljuslyktor ska diskas. Jag har ju ganska många såna och det känns alltid lite extra städat när även sånt är rent.....


Tvätten trodde jag att jag va klar med när sonen dundrar ner med "högen" från rummet. Skiiiiit oxå!
När man är så där nöjd med att se botten på tvättkorgen....även om det bara varar till 18.00 då pyjamasarna är på.

Vi har sjungt idag på Familjecentralen, detta fantastiska ställe. Nicolina och Linnea gjorde oss sällskap. Toppenställe att träffas på!

Nu sover vår Lill-prins och vi har tänt en brasa.....Lite kaffe om en stund.

Inga mer planer för vår dag.
Om Isolde får bestämma ska vi rita, men först ska vi vila.....både hon och jag här i soffan.
Bara 10 min...sen ska jag tag i hemmet!

Johan jobbar hela helgen, 12 timmar per dag.
Så här hemma ska jag se till att han får matlådor och mat .
Tycker uppriktigt synd om honom dessa helger......

Hoppas du mår bra!
Tränar och tränar för att få till en RIKTIGT bra svart vit bild...som inte slår så i grått. Snart ska jag ringa in "Mickan" som kan det här!!!!!

3 kommentarer:

  1. Tips för svartvita foton - gå in på www.picmonkey.com och ändra kontraster och ljus så kan du mixtra dig fram till ett bra förhållande mellan det svarta/vita.
    Fina barn du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack! Jag använder mig av det för det mesta . Men vill jobba lite mer i PS nu känner jag. Där är det helt plötsligt grymt mycket svårare att få bort gråskalan tycker jag. Men det funkar i "monkey", bra och enkelt tycker jag!

      Radera
  2. Åh vad söt du är :)
    Det är inte så svårt som man tror i ps :) lättast att jobba lite i lager, varma och kalla toner. Hör bara av dig så fixar vi in en kamera/ps stund :) kram

    SvaraRadera