Summa sidvisningar

torsdag 1 november 2012

Nu rullar vi fram....

Nu står vår  nya bil  fint här hos oss. Den är riktigt snygg! Och tydligen bra, jag har inte provkört än för han kom hem mitt i "Hela Sverige bakar. Men sonen har övningskört en sväng....

Nu har vi så många extra timmar på dygnet till annat än surfa bilar. Jag får tillbaka min man....JIPPI!!!!!

Jo, då efter att badat en liten Isidor och tryckt i honom gröt så va det dax för kvällens utmaning. Jag vet jag är bortskämd men jag tycker det är ett projekt utan dess like då man ska ha en nöjd bäbis, Isolde skulle till min syrra.....Isidor fick va med på gymmet och va i receptionen med söta Jessica under passet.  Sen så skulle Isolde hämtas, ville inte med, Isidor dötrött, jag vrålhungrig....regnet öser ner...Isoldes diadem gick av......mamma tejpar seeeeen,vi hitta ingen napp till lillebror. Mössan över ögonen och en strumpa i en vattenpöl.Sen va vi i alla fall inne ,hemma!
Kvar var bara de vanliga kvällsrutinerna med vällingskak och godnattsagor..det är ju en "baggis"!
Jag är van vid att vara hemma kvällstid med barn. Tycker det är skönt att få en lugn kväll.
Men jag tycker det är så vansinningt roligt att köra mitt pass så det är helt klart värt att "rodda" lite för det.

Skulle lagt mig inan 22 idag va mitt mål. Det gick ju sådär...

Men NU ska det ske!!!
Jag har en hel helg som Ensamma mamman ...kan behöva lite sömn inför detta1
Dagens "VI"

Salen fylldes snart av nyfikna damer på knä inför denna pojk!!!

Biltema idag....la det som va "lättast" i korgen. Splarvätskan bar jag på....haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar