Summa sidvisningar

torsdag 1 november 2012

En utflyktdag!

Igår kväll jbbade jag och somnade så fort jag kom hem:o)

Johan satte jag på tåget efter 9 idag. Han är iväg och hämtar vår nya bil.
Jag och Isidor gjorde stan ett par timmar. Han somnade i vagnen så det va grymt smidigt att både prova och springa i affärer. Jag handlade faktsikt enbart till mig idag. Ett par byxor och en klänning/tunika (ska visa) . Svart så klart...men nu på hösten finns ju både snygga halsdukar och mängder av halsband att ha till för att förändra lite.
Jag gillar svart så är det bara och randigt och prickigt!

Svepte en Latte på Rådhuset oxå innan jag skulle utnyttja ALL tid...hej å hå vad det går när man utnyttjar tid.
Biltema oxå lovade jag min man...spolarvätska och avfettningsmedel jonlerade jag med där inne som en van bil-brud!!!

Skor hittade jag till sonen i stl 47.

Käre tid det ser ut som Isidor kan ha dom som pulka under vintern!

Brorsan hämatde Isolde idag och det va Lycka så klart!
NU har vi hamnat i Tv soffan, mysigt att krypa upp här.
Snart dag för kaffe och nån pepparkaka kanske....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar