Summa sidvisningar

måndag 12 november 2012

Ge mig advent!

Precis som vanligt så längtar jag till advent!
Jag är ganska snabb med att få upp adventsgrejer och supersnabb och få bort allting oxå. Efter nyår har jag fått nog och vill ha hemmet "som vanligt" igen. Samma visa varje år....julgodisrecept börjar jag kolla i september. DET är det bästa jag vet nämligen!
Lussekatter borde jag väl snart kunna baka tycker jag...kanske i slutet av veckan!
Min tid på året följt av Melodifestivalen i februari.....


Morgonen startade jag med ett Easyline pass och sen blev det superduper stress då jag bestämt mig för att gå till Kyrkans Hus som börjar 9.30, och där vill man va med från start då Lisa är med och sjunger!!!!
Så in med 2 barn i bilen och hann!!!!!
Jag går nästan ALLTID ,vart jag än ska men ibland går det inte trolla med tiden riktigt!

Nu är Isolde på Kyrkans barntimmar och jag har nu tagit tag i MEGA tvätthögen och allt är i sin ordning, då ser jag tvättkorgens överfulla kant!
Sonens hög damp väl ner där i morse antar jag....

Nu är här oxå städat, vi renoverar...IGEN...och det för inte med sig ETT rum utan "RUBBET"!
Det är Isidor som ska få ett rum. Vad han ska med det till vet jag inte men får väl änå testa sen att ha honom sovandes där. Jag är fylld av hopp efter natten....NUUUUUU vänder det!!!!!!

Men nu lutar jag mig tillbaka lite.


Väntar på att barnläkaren ska ringa, hon som skulle ringa 26 oktober. Kan känna att det  inte riktigt är okej va.....Men vad göra?!?!
Dom sliter väl som djur och har mänger av barn av ansvara för. Barn som är betydligt mer i behov av vård än Isidor. Men en bäbis ska heller inte gå NER i vikt och ingen har nån koll på det...Nu hade han vänt lite men ligger inte direkt på nån "tungviktskurva"!

VÄNTA....

När Isidor vaknat så ska vi gå ut en stund, tycker mig se lite sol!!!
En mobilbild på färgen.....riktigt nöjd för en gång skull! OCH jag har gjort det själv.......Bara det va!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar