Summa sidvisningar

tisdag 6 november 2012

Ta väl hand om dig!

Nu ska vi snart hämta Isolde på dagis. Vi har lyxen att va lediga var 4e vecka ihop. Detta borde alla få ha!!!! Det är värdefullt....

Igår kväll så tog jag mig "EGO-tid", tyvärr en sak jag tycker jag blivit sämre på det sista. Först tränade jag ett regält pass och sen solade jag . 18 minuter det jag inte kan göra NÅGONTING mer än vara. Nyttigt och skönt!11 Jag resonerar som så att det är bättre med bunt flsäk än vitt :o)
I bland får man sätta sin egen person lite längre fram , igår gjorde jag det.
På kvällen så va det datafritt för mig, ägnade min tid åt min man.

Våra nätter är tuffa här, vi gör så gott vi kan. i natt fick Johan sova men gå upp vid 5.45.
Tog Isidor i vagnen och gick ut och promenerade en stund...Bra start!

Nu har jag kört spinning, idag fick Brandmännen åka med mig!

I kväll ska vi ut och äta, mysigt1
Vi och ett "hemligt" par för jag vet inte hur mycket han vet....:o)

Isidor ska med...Isolde ska sova hos mormor!

Nu ska vi gå och tisdagsfika....som alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar