Summa sidvisningar

fredag 9 november 2012

Glädjande bild och mörk morgon!

Kollade min FB precis nu och fick se en nykläckt bäbis. Igår pratade vi om detta när vi tränat och igår kom han, lite tidigt. Kommer aldrig sluta ha den där "bäbissug" känslan även om jag är helnöjd.

Mörkt ute och Isidor och jag myser framför Nyhetsmorgon men hör att vi får sällskap nu av Isolde.

Lite träningsvärk idag känner jag. Ska bättra på den under morgonen här.
Motivationen är lite tillbaka, det känns skönt!
Bara att inse att den går upp och ner , men denna gång har jag fått tvinga mig själv...det är ovanligt!
Men nu så.....

Hör just nu på Nyhetsmorgon om den försvunnan flickan...varje förälders mardröm!!!!!

Men hon va vid liv, tack å lov!

Nu tror jag att jag skulle behöva lite kaffe.

Vi har lite blandat på agendan idag. Först ska jag träna sen blir det nog lite sångstund innan vi åker till Skövde och "fixar" lite.

Jag jobbar hela helgen så vi får njuta av sista lediga dagen tillsammans på ett tag nu!
Hittade detta på Hemtex......så fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar