Summa sidvisningar

torsdag 29 september 2011

Dagar....veckor och månader.....

Blir ju oxå sen år.....men just nu är det dagarna som går snabbt! För mig känns det bra då jag redan i v 22 (snart) är trött på att va gravid....ja,jag vet...inte gnälla än! Jopp, det tänker jag göra här på Bloggen....hur mycket jag vill! JAG tycker inte detta är mysigt denna gång. Jag försöker finna myset i det....tänka att det ÄR min sista gång! Men tyvärr...det går inte! Jag känner mig fet ,ful ,fet ,ful....Spelar ingen roll vad andra säger!

Hoppas dessa veckor/månader går bra och snabbt!

Igår firade vi lille man i huset som fyllde 12 år. Undrar vart den tiden tog vägen. Han va nöjd med sin dag. Vi avslutade med god mat och Tv mys och 15 min längre uppe än vanligt!!!!

Idag va det åter igen en tidig mprgon...jobb....sen kom Anita och Gabriel hit. Så mysigt!!!!

Ingen träning för egen del....men tränade dock andra!!!!
Nu är Johan iväg och jag har egen tid med minsta sonen...som är mer upptagen av tv än mig!

Borde smöja in denna bleka kropp med lite BUS......om det nu skulle rädda upp detta vrak!!
Ha en bra kväll.....nu är det Idol!

1 kommentar:

  1. Det spelar ju ingen roll att jag skriver detta, men jag tror inte att du kan vara ful! Har aldrig sett dig ful och kommer heller aldrig att göra det. Men det är ju din känsla, och den kan jag ju som sagt inte göra så mycket åt. =)
    Redan över halva tiden gått, så du ska se att du snart är ditt vanliga jag igen! KRAM

    SvaraRadera