Summa sidvisningar

lördag 24 december 2011

Julen hos oss!

Mätta,nöjda och lite trötta!
Jag har ju nästan börjat fundera på vad jag missat med julen.....inte varit ett dugg stressad eller känt nånt speciellt . Blev hur bra som helst detta...
Vad mer behövs än mat,paket och trevligt sällskap.
Vi är nu så mätta att jag som alltid vid denna tid tror att jag ALDRIG mer behöver äta. Just nu känns det som min sista måltid är intagen!
Määääängder av mat finns kvar så klart...."äta-rester "i flera dagar......

Barnen verkar nöjda med sina klappar, det är en glädje att se hur dom är tacksamma.....Isoldes efterlängtade Pippi hus har hon knappt hunnit titta på än. Får bli en hemma dag i morgon till 14 i alla fall.
Nu ska jag nog snart krama min kudde och min man godnatt!

Galet mycket julklappar......som alla år!



Undra vem som tycker det är mest spännande.......





choklad-tjuven

Tack min man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar