Summa sidvisningar

söndag 25 december 2011

I blåsväder.....

Här är det storm....det blåser så här att jag börjar bli orolig för allt vi har ute.
Vi har haft en bra dag. Jag startade med ett gym-besök....cyklade och körde mina skonsamma övningar. GANSKA skönt efter julmaten vill jag lova! Hemma lektes det med julklappar!!
En promenad till min pappa för mer firande med släkt. En son va med resten firade med pappan.

Såna här dagar är ruskigt konstiga.....högtider där vissa saker bara är självklara.....för MIG/oss! Tänk vad olika vi är .....Tack gud att jag fårr tillbringa denna jul med mina barn....ER väljer jag aldrig bort!

Vi har haft en bra jul. Tror alla är nöjda. När vi kom hem kommer jag på att vi missat en julklapp i garaget!!!!! Till sonens glädje så blev det mer julklappar .

Vi hyrde en film och la Isolde tidigt. Rensat lite bland chokladkartongerna och känner mig nöjd på socker nu. Efter nyår ska jag nämligen försöka hålla igen lite på onödigheter. Behöver inte ens som gravid släppa allt ...lite så har det nu blivit då detta varit en period där jag inte kunnat träna som jag önskar! Hoppas kunna komma iväg på nån utbildning här i vår och då kommer det krävas ganska god fysik...:o)

Nu börjar det bli dax att blåsa ut ljusen...tacka för mig och ladda lite inför REA i morgon!!!!!!!!
Hos oss går ingen säker...här friseras pappa!!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar