Summa sidvisningar

fredag 9 december 2011

Inget vidare.....

Fy,fy vilket väder vi fått. I natt har det regnat och blåst så jag va rädd att taket skulle lyfta. Till råga på allt vaknade jag med en präktig förkyldning! Å, det hade jag gärna sluppit.

Igår efter dagis bakade vi. Isolde är en hejare på det och tycker det är så kul. Mysigt!!!!
Nu tittar hon på bilder från bak-eftermiddagen.

Jag hade tänkt en lite pulktur. Får bli Skövde och julshopping  i stället medans Johan sover efter nattpasset.

Annars kan jag med glädje meddela att jag nu mår fantastiskt bra...inte mycket "känningar" alls= sammandragningar! Gör mig oxå betydligt piggare så klart...det tar på krafterna med dessa sammandragningar. Mer än man tror...känns som jag redan haft världens längst förlossning!

Nu ska vi fixa lite här!!!




1 kommentar:

  1. Denna docka!! Så underbar. Kram på er Åsa

    SvaraRadera