Summa sidvisningar

onsdag 21 december 2011

Fulsjukan och Ernst!

Kollar på Ernst.....Läste nåt om damers dröm.....MANLIGHET stod det. Sitter och funderar VAR i herrens namn det sitter på denna karl. Förlåt Ernst men du är säkert MYCKET annat....men inte manlig!!!!
Själv ska jag inget säga...för kvinnlig känner jag mig inte heller. Jag har drabbats av den värsta FULSJUKA genom tiderna....Det är så illa att jag knappt vill gå ut!
Jag är GRAVID, jo tack det vet jag,känner jag,märker jag.

Men ...Ååååå, har aldrig saknat mig egna kropp mer än nu.!!!!!!!!  Jag stånkar,svettas och gnäller.....
Just nu finns inte mycket mer att göra än bita ihop!

Vi har julhandlat.....klätt granen.....och känner oss nöjda. Isolde va första "grankläderskan"!!!

Lite gröt och sen va det läggning av Isolde. Johan tränar.....Jag har idag haft lite föööör mycket sammandragningar för att 3 dagar innan jul träna!!!! Nu är det bättre igen, konstigt det där!!!!!!



PUSS


Glitter divan!!!!!

33 v mage......

3 kommentarer:

  1. Jovisst känner man sig sådär ibland men försök att tänk att det är trots allt bara en begränsad tid. Sju veckor kvar för dig, det är inte lång tid. Jaja max tio kanske. Same, same. Sen har du din kropp igen.

    Svårt det där med sammandragningar. Jag hade väldigt mycket när jag väntade Lilly, började tidigt och blev mer och mer. Att gå till bilen var ungefär det avståndet som fungerade. Men hon stannade 11 dagar över tiden ändå. Lite svårt bara att veta när det sätter igång på riktigt ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det fullkomligt strålar om dig! (Fast känner man sig själv inte bekväm så känns det ju tyvärr inte så..) Hoppas du kan njuta av vad som är kvar av denna graviditet iaf. Själv ska jag inte ha fler barn & lite sorgligt är det att veta att man aldrig med ska få känna bebissparkar & höra hjärtslagen när man är hos barnmorskan...Kram & god jul till dig & de dina
    //Anki

    SvaraRadera
  3. Du kommer aldrig vara något annat än vacker! Jag har alltid sett dig som vacker. Fast det är ju så att man själv känner sig ful och då hjälper det inte att någon säger att man är fin. =)
    GOD JUL!

    SvaraRadera