Summa sidvisningar

måndag 12 december 2011

Livet är lite segt.....

Ligger i soffan...inser att min lilla "vila" idag på dagen med Isolde gör att jag inte kan sova på en stund. Vi la oss 12.10 och vakande 14.30!!!!!!!Alla andra sover....
Surfar lite julklappar,läser lite Bloggar mm.
Denna dag har varit lite tuff med sammandragningar...men jag blir inte speciellt stressad längre utan inser att det säkert kommer vara så. Denna graviditet blev så.....
Jag tar det lugnt...dom lugnar sig och jag kan forstätta.
Liiiite segt känns livet just nu. Skönt att vi varit iväg i helgen lite. Få lite avbrott.' Jag får finna mig i läget helt enkelt!
Snart jul i alla fall och jag har nu passerat 30 v.
I morgon ska jag gå igenom lite kläder.....greja lite med såt och kanske göra liiiiite julgodis!
Ny frisyr kanske kan göra susen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar