Summa sidvisningar

torsdag 29 december 2011

Hej då TOMTEN.....och nya tag i träningen!

Nu har vi vinkat hej då till våra tomtar, nu får dom bo i lådan 1 år. Undra hur livet ser ut när man plockar fram dom nästa år. Konstigt att tänka så!? Men undra hur allt är då ....hoppas vi alla mår bra precis som nu. Dock vet jag att jag INTE är gravid vid nästa jul. :o))
Nu är vi så nöjda sååååå.....

Jag är igång med min träning lite lagom. Håller det till ca 3 dagar i veckan nu.  Jag känner efter hur dagsformen är och vissa dagar får jag helt enkelt stå över......Vissa dagar är värre än andra!!! Men jag tror ändå det är bra för mig att röra på mig.....jag ger mig inte där. Spinningen är utesluten.....jag håller mig till mer skonsamma saker för mig!

Nu sitter jag med min 17 åring och hans "dam" sällskap och kollar Tv....Mycket trevlig kväll!!!!!!
Tja....en halv boll i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar