Summa sidvisningar

lördag 3 december 2011

Veckan....

Dåligt med uppdateringar här....

Mina veckor ser ganska lika ut. MEN denna vecka har det varit pepparkaksbak ,besök på jobbet och koll av "liten"!

Nu har vi varit på den ruggigaste julmarknaden jag minns...fy fasiken!!!! Blev en ganska kort visit. Fika med mamma och den ena sonen verkar inte gett upp än. Han ska handla julklappar.....

Mitt besök hos barnmorskan va väl bra ..vet inte vad man ska tro/önska eller hoppas på. Bäbis mår väl och jag oxå.....är sjukskriven liiite till tyvärr. Känns inget vidare i ärlighetens nman. Nu får jag leva som vanligt tack å lov men det är ändå långtråkigt.

Snart ska jag börja träna lite lätt.......då känns det helt plötsligt bättre!!!!

Man vet väl inte alls vad som kommer hända....själv har jag en teori...att jag kommer gå så här med "tjuvstart" i 40 veckor.....Tror jag gjorde det med Isolde oxå men då va det inget man kollade upp. Dock hade jag inte så mycket sammandragningar med henne som med denna!!!!!

Men än vågar jag inte chansa och träna på riktigt som jag tänkt. Närmar mig 30 v .....vilket varit målet hela tiden!!!!!

Tiden har inte gått snabbt denna gång...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar