Summa sidvisningar

måndag 5 december 2011

Titta ut titta ut en minut.....

Vilken årstid är det nu.......??
Nu är det nog banne mig lite vinter på G i vårt land!!!!!

Inte mig i mot! Bara det att jag har ganska stora problem med jacka. Köpte mig en ny nu som jag hoppas inte spräcka dragkedjan på. Den får duga, sen ska jag elda upp alla gravidkläder över påskelden!!!!!!!
Jag har gjort mitt Nu!!!!!!

Men så glad jag är för att allt gått väl så här långt och gud så nyfiken vi/jag är på "liten" där inne.....Hur ser den ut??? Vad har den för egenskaper??? Lik Isolde???? Detta ska bli spännande.....Längtar nu...längtar så jag blir tokig! Att få lukta på detta lilla huvud,borra in näsan i den där nacken....pussa små fötter....pilla på små tår....Ååååå, dett "bäbisliv", det ÄR magiskt!!!!



Sitter och oroar mig för Johan som nu ska köra hem från Borås......Nyheterna varnar för halka!!! Å, må han köra försiktigt!!!

Shit va här snöar......LOVE it!

En pulktur i morgon kanske!
Natti!!!!!
Blir det fler brudar till familjen tro...eller en liten Prins till???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar