Summa sidvisningar

måndag 19 december 2011

Träning och mat!

Halv 8 hos mig tittar jag på nu. Tyvärr tycker jag vardagsmat är så tråkigt. Vet inte vad jag ska hitta på. I bland är jag sugen att testa en sån där färdig matpåse som finns nu. Bara för att verkligen LAGA mat varje dag. Nu när jag är hemma så blir det mycket slarv  med mat...

Idag har det bara varit en "varithemma grejat" dag. Tvättat och städat och en lien sväng i en blöt lekpark för att få luft!

Nu i kväll tog jag mig 1 timma på gymmet. Mycket genomtänkt pass då jag inte tar några risker. Försöker undvika buktryck och press övningar. Annars känns det väldigt bra att kunna träna igen. Idag va det axlar och lite ben......nån ryggövning oxå. Vårt nya fina gym är välbesökt och det är massor av folk. Känns kul!!!!

Nu är det soffläge och clementiner för mig. Perfekt måndagsmyyyyys!!!!1





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar