Summa sidvisningar

tisdag 27 december 2011

Dagarna dom går och går.....

Julen är över...julmat srester ska slängas i kväll. Julgodiset är oxå snart slut.....Tomtarna ska snart bort Granen får väl stå ett tag. Jag är snabb upp med sakerna men oxå riktigt snabb med dom ner. Idag fick jag nästan vårkänslor när vi va ute och gick. Både skönt och tråkigt att inte ha nån snö.

Idag har vi haft en hemmadag. Plockat,städat och tvättat OCH plockat fram lite bäbiskläder. Isolde va eld och lågor.Hon tyckte det va en höjdare!!! Provade tröjor i stl 56 och insåg att det va liiiite litet!

Idag har vi kollat och lyssnat på liten....den växer bra! Mina sammandragningar ger sig inte alls. Jag inser att det inte blir nån bättring...... men min livmoder är gryyyyymt tränad!!!! :oD

I eftermiddag så slöa jag mest.....nu har jag instruerat Easyline.....där jag bara "jagar" på!!!!

Tv kväll hos familjen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar