Summa sidvisningar

onsdag 7 december 2011

22.00 hos mig!

Tyst ...lungt....barn som sover....Tv för mig själv...
Skulle behöva ta en tur ner till tvättsugan. Men detta med att bara "gå hemma"  medför en viss form av slöhet. Hinner ju det en annan dag om inte idag! Får mer gjort när jag jobbar än när jag går så här....Nu ska jag ju inte på nåt vis slita ut mig här hemma men leva som vanligt. Varje morgon vaknar jag med tanken att -IDAG ska jag......va det nu än kan vara! Sen händer inte mycket mer.
Idag så träffade jag min mamma och L på förmiddagen sen va det en mysig stund i kyrkans hus med Sussi och Alice. Hon ska vikariera för mig sen så då ses vi inte så mycket. Vi passar på nu!

Jag fryser, måste vara kallt ute...

I morgon ska Isolde vara på dagis. Lite blandade känslor inför dom där dagisdagarna. Blir ganska korta dagar då jag tittar på klockan och försöker lägga band på mig att INTE hämta för tidigt!

Julgodis tiden ligger nu framför mig. Men i år ska jag INTe vara ute i för god tid.....för det tar slut innan en 22 dec då!
Jag är bedrövligt..."INGEN får ta nåt innan jul "predikan gäller nämligen aldrig mig...:o))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar