Summa sidvisningar

fredag 16 december 2011

62 dagar kvar!!

Av denna graviditet...gärna -14 i alla fall!!!!¨Helst inte lägga till dagar i alla fall....

Den har varit blandad denna graviditet, inte som Isoldes.....den va så enkel,underbar och mysig! Allting gick som på räls.....
Denna gång har varit betydligt tuffare på alla sätt....MEN jag har fått må bra. Inget illamående och andra saker.
Just nu i denna stund känns det så där härligt som jag önskar.....se kommer dagar med massor av sammandragingar, vill nog kalla det värkar!!! Dom dagarna är jag så trött.....
MEN det stora problemet för mig just nu är att jag inget kan äta...det går inte. Clementiner,bananer och juice är det enda som går bra! Jag försöker så klart pilla i mig ändå men det är trist!!!

Har börjat träna, för mig har det varit värdefullt och jag mår bra av det.

Vi städar Isolde och Jag....Johan är ledig och ska nu försöka få klart i Isoldes rum. Så honom ser vi inte mycket av!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar