Summa sidvisningar

måndag 5 december 2011

Snö, pyssel och pigg bäbis!

Denna bäbis har nån form av PARTY i min mage kvällarna långa....även nattetid! Den verkar vara piggelin och glad....:o)
I natt fick vi lite snö. Vaknade i morse och det va vitt ute. Vilken glädje!!! Isolde va så till sig när hon skulle visa brorsan så hon klämde tån i dörren. MEGA DUBBEL drama i huset.....papper,plåster,blåsa.....se va det över. En lite röd/blå tå blev resultatet!


Vi gick ute och iväg till Kyrkans hus, mötte upp Alice och Susanne. Lek och bus ett par timmar....Sen lämande jag ett par timmar på dagis.
Jag är allt annat än "pysslig", jag menar sån där som "får till det" när jag ska greja. Men efter lite tips från mina vänner så åkte jag och handlade . Resultatet ser ni längre ner.


Önskar jag vore lite mer pysslig....i alla fall just nu! det är ju roligt, men inte min grej.


Efter dagis va alla grabbar här utom den störste. Jag fick ta del av YouTube klipp som va häftiga och det blev en mysig fika. Mina fina killar......så stora dom börjar bli. Va hände?!?!?!! Så nyss sm dom va pepparkaksgubbar på dagis med snoriga näsor och förväntan inför julen va magisk.


Nu sover liten tjej....en grabb hos mormor.....Jag hamnade här i soffan!!!!



1 kommentar: