Summa sidvisningar

onsdag 21 september 2011

Tack Malin!!!

Fick ett sånt fint meddelande på  fB...så klart jag lipa. Gravidhormoner gör att jag gråter till Bollibompa.....Idol och allt sånt här!
Det finns mycket kloka människor där ute...människor som gör att livet ibland blir lite enklare...vinklar saker åt rätt håll....
Tack Malin!!!
Malin Persson
Brukar för det mesta smyga in på din blogg o läsa .. gillar din positiva syn på livet och vad som för mig verkar vara outtröttliga energi .. Vi (jag) som följer dig lite på avstånd i livet med små nära uppdateringar mellan varven är rent o ...ärligt lycklig för dig. Finns både fördelar och nackdelar att bo i en liten stad som tidaholm. Nackdelar är väl att så många har åsikter som kan bli så högljuda mellan varven. Känslan att man måste försvara sina val i livet för människor man inte bjudit in kan såra. Mina egna erfarenheter säger att det är nog att försvara sina val inom familjen i vissa fall .. vilket leder till att ens egen lycka kan sjunka i någon sorts av skam. Tycker vi (du, jag, alla) ska resa på sig o inte låta sådana ljud påverka oss. Vi är kvinnor .. vi är starka oövervinnerliga .. många av oss har visat det gång på gång, även fast det från början verkat som omöjligt att klättra över hindren. Men som jag ser det (och då lånar jag orden från M. Luthor King) "Ha tillit nog att ta första steget. Du måste inte se hela trappan, ta bara första steget." .. Har ialla fall tagit mig ganska långt i mina åtaganden. Ett STORT GRATTIS Sofia, du och dina familj är värd all lycka. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar