Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

Snart över....

Pratar om helgen....de går så fort. På både gott och ont. Johan har jobbat hela helgen så jag har varit ensam med 3 barn....2 av större storlek då. Inga problem alls....går hur bra som helst...MEN det kan kännas liiiite ensamt ibland. Dom flesta har sina familjer och sina saker inplanerade . Så idag efter barnkalas,mat och sovstund åkte Isolde och jag till SKövde. Skulle leta skor till enne...kom hem utan! Det blev ett par Hello Kitty vantar.....Total Lycka!!!!

Nu är vi hemma,jag är trött......Isolde är pigg....en är på bio och en klipper gräs.
Jag funderar på att ta mig till gymmet.....Så får det bli. Ett armpass ska jag orka mig igenom innan soffan kallar på mig!!!!!

Just nuu tränar jag ca 4-5 dagar per vecka....vill hinna med 2 konditionspass men gör inte alltid det! Så den biten är jag just nu dålig på!!

Nu är det tyst här....nåt på G...måste kolla liten "bus"!
Morsor på vift.....Allsång i fredags!!!! Trevlig kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar