Summa sidvisningar

fredag 16 september 2011

Är jag Mamman???

Isolde sover nu...jag slumrade till bredvid henne oxå. Gud,så mysigt det är. Hon somnade BARA i kärran förut på dagen. Nu kan jag ligga bredvid henne i sängen och hon somnar. Vi har varit i lekparken med Sussi och Alice. Sen en fika på stan och lite shopping på Lindex...en sväng till Biblan. Vilken väder!!!!! Idag får det bli en dag ute tror jag!

Bryter nästan ihop ska ni veta...min stora skräck har alltid varit att mina barn ska säga ens namn i stället för MAMMA! Isolde ropar -Fia (Sofia)  hela tiden...aldrig mamma!!!! För ett tag sen va det i alla fall Mamma Fia....men inte nu!
Känns som Pappan är ute och går med sin nya tjej ibland.....Titta Pappa & Fia......HEMSKT!!!!

Nå ja.....vi ska träna på detta!!!!! :o)
I kväll ska jag träna innan vi har MFM=Mega Fredags Mys

Det blir TACOPAJ och gooooooodis!!!!!

Längtar lite....:o))

2 kommentarer:

  1. Vilken fin bild. Du har en härlig blogg. Jennie

    SvaraRadera
  2. Snyggt foto! Jag håller med om det där med "mamma". Jag hade kompisar när jag var yngre som aldrig sa mamma eller pappa utan namnen, och det kändes så konstigt. Det är väl olika vad man tycker kanske...
    Jag gillar däremot inte att bli kallad "fröken" i skolan - för där vill jag vara Sara. ;-)

    SvaraRadera