Summa sidvisningar

lördag 3 september 2011

Hösten på ingång....

Eller idag känns det inte så. Solen skiner och det värmer gott om näsan. UNDERBART....altanen kanske går att utnyttja lite till...i alla fall idag. Är så sugen på en "sista" tur med husvagnen...får se om min älskade make känner likadant!!!
Kollar lite höstkläder. Tycker det finns mycket fint nu...brunt,svart,volanger och myskläder....allt i en salig blandning! Själv hittar jag massor ...CRATIVE LOUNGE.....oj, så mycket snyggt!!!!!!

Tunikor i alla de färger och längder är min grej.....tighta toppar och jenas som sitter åt går fetboort i höst!!!

Nu vill jag egentligen ha ett par bruna snygga boots oxå....sen får jag vara ganska nöjd på klädfronten tror jag.....köpt lite nytt.....polotröjor och några toppar!!!
Gina Tricot har fina stickade tröjr för 199kr!! Suveränt i höst!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar