Summa sidvisningar

onsdag 21 september 2011

Vi utökar!

Spekulationerna har varit i full gång ett tag......Hur är det nu med semesterkilona runt magen (och runt om)???? Blandad kompott kanske.......Men visst är det så att det växer ett nytt litet mirakel där inne!!! Mirakel är precis det som det är.......Nr 5 är på jäsning!!!!
I februari blir vi föräldrar igen......Isolde och grabbarna får ett syskon till!
Allt i vårt liv är svårt att planera.....ibland får man helt enkelt bara hänga på. När chock och oro lagt sig...prover och ultraljud är klara....ja, då kommer den där lyckan smygande, den där enorma känslan som nästan blockerar allt annat och allt annat får en annan mening....även om det denna gång tagit längre tid.....varit mycket att ta in.... Kärlek finns så det räcker till ännu en till. Sen känner vi oss väääääldigt färdiga! DÄR är vi helt överens.
Jag har den stora lyckan att få må väldigt bra som gravid....går mig ganska obemärkt förbi på så vis. Även om jag idag inte har möjlighet för vila,tidiga mornar och tempo som är svårt att sakta in på. Jag har nu gått halva tiden...vilket känns skönt! Så klart att jag mår som allra bäst när min kropp får vara ogravid och jag kan träna som jag vill och känna mig mer i form än idag! Nu hoppas och önskar jag att denna kropp är snäll mot mig även denna gång och att min viktökning håller sig inom det rimliga och att jag ska kunna få träna så länge jag vill....vi får se!!! Men hur som helst så ska jag tillbaka ....i min vanliga kropp...i mina vanliga jeans och i min vanliga storlek!!!! Inga tveksamheter alls där...Men just nu ska jag växa!!!!!

Jag har varit rädd,förskräckt och ledsen över att jag KANSKE ska behöva försvara mig denna gång....att folk ska ha åsikter om mitt val...även detta verkar vara obefogad och alla verkar glada för oss.....sen finns det med all säkerhet dom som "tycker " i denna fråga...men va fasiken gör det.......

Mitt 5:e Hjärta......

2 kommentarer: