Summa sidvisningar

torsdag 22 september 2011

Tjockis känslan och apelsinbegär!

Hua mig.....känns som igår detta. När Tjockis känslan drar över . Nu går det ändå an när man har en gravidmage....men shit vilka veckor innan. Nu känner jag mig mest som i...."flytande" form....hela jag! Förra gången ÄLSKADE jag varje dag som gravid...nästan! SÅ blir det INTE denna gång känner jag. Min kondis känns som bortblåst, trött.....

Det som är mest likt är väl....APELSIN begäret.....Vet uppriktigt inte hur många jag ätit idag. Ser i fruktskålen att det visst blivit några.

När Johan kommer hem så drar jag mot gymmet....tänkte hinna cykla 30 min innan Easylinepasset jag ska hålla i. Skönt att komma iväg lite efter en dag hemma!!!

Nu måste jag rädda smörpaket och kaffe ser jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar