Summa sidvisningar

torsdag 22 september 2011

Det flyter på bra......

Ledig dag!!!!! Eller dagar....fram till måndag.....detta är en stooooor fördel och lyx när man jobbar inom vården. Kanske jag inte föredrar att jobba helg men var tredje funkar faktiskt! Men dessa lediga vardagar är GULD värda faktiskt!Så har jag alltid tyckt...att jobba 7-16 varje dag är inget jag längtar efter....

Isolde och jag har varit på gymmet en stund....blev lite rygg/axlar. Känner mig förvirrad vad gäller magträning.....en del säger si och en del så. Jag går på känslan i stället!
Isolde äter kesella med banan just nu...är egentligen ingen höjdare men hon tycker nog det.

Solen lyser, härligt!
Vi ska snart ut på en promenad, idag får det nog li en sväng till skogen. Plocka löv och kolla in hösten lite.....

Hoppas du får en fin dag!
GOD MORGON!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar