Summa sidvisningar

tisdag 27 september 2011

Hej då snygg jeans...tjenare mamma-brallan!

Ska erkänna ....det känns för jävligt!!!!!
Just rensat bland mina kläder. Nr 1: Jag inser att jag har sjukt mycket kläder! Nr2: Rensat bort mina snygg-jeans & snygg skjortor. Satt på golvet och tänkte att det kaaaaanske kan gå nån mer gång....provade...Näpp det va stopp vid "röven". Vad hade jag trott!!!!! Men inte kan jag väl bära mitt älskade barn i röven ....Ja, ja....vad gör åt detta Nuuuu! Gilla läget men det gör jag inte alls!
Så fram med dessa mammbrallor igen....tur att mammamodet nu mer är både bekvämt och ganska snyggt. Mammajeans måste va det bekvämaste som finns. Dom kommer vara välanvända och jag kommer inte vilja titta åt dom mer någonsin...dom ska brännas vid påsk...vid elden....för då måste väl ändå snygg-jeansen komma över röven i alla fall.

Njuta av denna graviditet inser jag ju i v 21 här att jag kanske kommer ha svårt med. Tro mig jag ska försöka. För det ÄR mysigt att vara gravid.....det tycker jag men jag känner mig INTE bekväm alls.
Å, vill vara JAG igen......

Ett gnälligt inlägg...ja, så är det!!!!

Men jag ålar väl i mig i mina mamma-brallor och ger mig ut på nya äventyr....
Puss på dig min Skrutt.....du gillar mammas nya former...precis som pappa!!!!! Det är bra det.....

1 kommentar:

  1. Tråkigt att en av de vackraste mammorna som finns ska känna så. Du är så fin. Susanna

    SvaraRadera