Summa sidvisningar

söndag 11 september 2011

Liseberg,Mia och spöregn!

11 septenber!
Det vilar något läskigt över dagen....Nyhetsmorgon rullar gång på gång upp dessa skräckbilder. Men mitt i alltihop dansar Isolde för oss. Hon har inte ett bekymmer i hla världen denna dam!

Igår va vi på Liseberg,i regn...så klart! Jag och mellansonen vann 2kg DUMLE. I fredags bestämde jag att det NU fick va bra med godis på ett tag....det "sket" sig där ja....
Men dom ligger i påsar,vilket är bra för man öppnar inte en påse bara....Tack!

Igår när vi kom hem kollade vi på Mia Skärringer....vilken människa. Den första i sitt slag som vågar balansera på gränsen till det förbjudna....så proffsig hon är.....så underbart rolig! Jag skrattade och grät om varannat. Vissa saker känner man igen sig sååååå på. Säger inte VAD.....haha!!!!

Här spöregnar det. Idag är en hemma-mys dag har vi bestämt. Jag ska kanske ge mig på att sy gardiner. men det är få saker jag är så grymt dålig på...tror Johan klarar det bättre faktsikt!

Nu ligger vi här i var sin soffa.....shit va skönt med en sån här dag. Jag ska gå i "sunk" byxor och osminkad heeeela dan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar