Summa sidvisningar

tisdag 13 september 2011

Lite av varje denna dag!

Strax ska jag på jobbmöte. Inte allför kul en ledig dag måste jag erkänna...känns ännu värre att isolde får va på dagis till kl 18! Men...så är det...tror kanske inte hon lider ...men JAG!

Här blåser det nästan storm. Varit inne hela dan. Jag som aldrig är det känner mig helt slut. behöver lite frisk luft varje dag!
Vi startade upp dagen med att va först på ica parkeringen 7.57 va vi där!!!! Handlade lite och begav oss till gymmet.

Hem och badade i badkaret båda två. sen kom Sussi och Alice hit och fikade. Jag stod över fikat,tyckte jag men åt upp Isoldes rester...känns alltid bättre än att ta eget. :o)))))

Denna dag bara srang iväg......när jag kommer hem är det nästan läggdax för Isolde. Johan jobbar så jag tror jag ska muta lill-sonen lite så jag kan komma ut på en mini-promenad för att få lite luft! I morgon har han "arbetsdag" här hemma för insamling för skolor i Colombia...en toppen grej! Så barnvakts tiden räknas in där......

Nä, nu måste jag åka ser jag.....
Jag och min lilla skatt.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar