Summa sidvisningar

tisdag 6 september 2011

Hallå där!

Alla barn i säng!
Jag hamnade framför Tv efter Idol....nåt Båstad program. Måste titta ser jag!!!!
Vår lediga dag har vi tillbringat i Jönköping! Blev Ikea....underbart ställe!  Blev lite småkrafs som alltid när man är där.

Hem för att fixa lite mellis till 4 hungriga killar.....handlade lite  och sen iväg å träna. Det va nära jag hoppade över för jag va så trött. Men tog mig dit och piggande till. Mycket folk å tränar nu denna tid på året....ett glatt trivsamt ,enkelt gäng på Easylinen....Kanske en bland de bättre träningsformerna just nu faktsikt!
Ägnat mig åt sönerna.....hemkunskapsläxa i form av att lära sig tvättmaskinen är utförd.  Nu kan sonen tvätta! Där kan man verkligen behöva en hjälpande han. Ändå gillar jag å tvätta....hänga och stryka...men SEN när allt detta ska in i garderober försvinner det roliga...lika tråkigt som att plocka ur diskmasknen. DET är nog det tråkigaste jag vet!!!!!
Hoppas du haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar