Summa sidvisningar

måndag 12 september 2011

Upphängd...minnen och rutiner!

Nu har vi ääääääntligen fått upp våra bröllops-bilder på väggen! MEN fösta dagen blåste dom ner så flera stycken är redan trasiga....glas och ram är spruckna. Men kommer inte till Ikea på ett tag så dom får stå!
Väcker minnen varje gång jag tittar på dom....VILKEN dag det va!!! Vill göra det igen....men med samme man så klart!

Isolde somnade som vanligt vid 19. Ibland undrar jag hur hon kan slappna av så fort och somna, för egentligen är hon inte jättetrött. Men det är väl rutin...jag Gillar rutiner så det är kalas bra!!!!
Så skönt att hon somnar själv i sin säng....det är jag inte bortskämd med alls då alla grrabbar sovit hos mig efter ca 2 timmar nattande var eviga kväll....mysigt i bland men inte 12 mån om året i 5 år inte!

Johan han jobbar. Nu är det jag och yngsta sonen som snart ska kolla Idol. Mysiga kvällar nu med ljus  inne och mörker ute!

I morgon är jag ledig. Susanne och Alice kommer hit.

Idag blev det ingen träning alls, hade inte planerat det heller. Har träningsvärk i hela kroppen.....Isolde har redan varit med Johan på förmiddagen och gymmat! Vore inte rätt mot henne att åka dit igen...gillar inte att ha henne med alls nämligen!  Just gymet är inget ställe för barn.....det är "vuxnas värld" och intresse.....Men snart har vi barnpassning. det blir bra!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar