Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

Host och kvällsmys hos oss!

Lilla Isolde som hon hostar.....feber till och från!!!! Men idag har vi ändå varit i Skövde en sväng. En ny kaffebryggar, nya Ecco skor och mat blev dagens inköp....och 2 tröjor till mig!!!!

Hann träna på morgnen, idag va det mina ben som fick jobba. 1 timma efter började jag känna av träningsvärk...eller grym stelhet!

En mysig eftermiddag med Teletubbies och soffmys.
Sen va det dax för att köra lite med flitiga medlemmar. Easyline stod på schemat.
Hem och äta.....nu sitter Johan och jag i soffan...pratar bilar,jobb och kollar å Robinsson!

Lille sonen min är med mormor.....antar att han kommer snart!
Börjar det killa lite i min hals...vågar inte chansa. i morgon blir en vilodag...men på kvällen ska jag ut på KROGEN....PARTY!!!!!

ha en fin fin kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar