Summa sidvisningar

måndag 19 september 2011

Veckans Mat!!!

Tror jag somande snabbare än Isolde idag.....hörde mig själv dra en "stock" och då låg hon tvärs över mig! Kan hända att hon tänkt smita innan hon själv gav upp!
Vi va iväg i Kyrkans Hus på förmiddagen . Det är ett toppenställe även om vi inte va så många! Fick i alla fall träffa LISA!!!!!
Handla lite på vägen hem och Isolde vill in på Lindex...-Köpa Klänning!!! Säger hon......igår tittade hon med sina blå vackra ögon på mig och sa- Å,jag är gullig (gollig)!!! Höll på att kissa på mig av skratt!!!

Idag bakar jag lite bröd.....såååå gott till eftermiddagsfikat . Bättre än kakor även om jag inte föredrar bröd...men idag!!!!

En grabb är hemma..väntar in nästa! Lite läxor ska göras och en dans med snabeldraken skall hinnas med. I kväll ska jag träna.....åååå jag längtar!

Jo, jag inser att jag måste börja göra matsedel för veckan. Sagt detta säkert 1000 gånger och misslyckats varje gång. Men så smidigt det vore att på måndag handla veckans mat!!! Ska det va så svårt!!!!
Jag ska testa!!!
Bara det att jag är dålig på att laga mat och har ingen fantasi.....
Får surfa recept!
Nu är hockey säsongen igång och lagad mat behövs på kvällen nu.
SKÄRPNING hos MIG!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar