Summa sidvisningar

fredag 16 september 2011

Lite nytt till Stor&Liten!

Att handla kläder är mitt stora intresse....ett av dom! Tyvärr ska jag nog tillägga....jag älskar det!!!

Även till mig så klart....men där ska jag lägga band på mig nu! Att sitta och klicka hem saker över nätet är inte så intressant. Jag vill SE kläderna.....är ju en fördel i alla fall! Annars finns det mycket roliga nätbuktiker!!!

Till mig själv handlar jag nästan aldrig dyra kläder.....men kanske lite mer istället! Inte till mina barn heller på det viset även om dom kanske får lite mer märkeskläder.....om nu PUMA,ADIDAS, SWEET och såna märken är dyrare än andra vet jag inte riktigt men det är barnens (killarnas) önskemål i alla fall!

Isolde...ja, henne handlar jag gaaaaanska mycket klänningar till....med försvaret att hon är min "1:a" tjej....mycket rosa...mycket tights.....men det börjar lägga sig och hon har till & med fått en skinnjacka!!!!Efter år av spindelmannen...Batman .eldsflammor....blått....och jeans är det kanske inte så konstigt att man "frossar" lite. Även om jag idag kan tycka dessa slitna killjeans och häftiga tröjor är stört häftigt!!!!

Det är kul med kläder.....
Till Isolde och brorsan.......Randigt...så klart!!!!

1 kommentar:

  1. Och jag äälskar att "klicka" hem kläderna. För att gå i affärer efter kläder är bland det tråkigaste jag vet. Att shoppa saker däremot... ;-)

    SvaraRadera