Summa sidvisningar

söndag 1 januari 2012

1 Januari......

Idag är vår slappardag här. Precis som många andra dagar just nu.
Dagen före nyår var jag på Förlossningen igen, med en hel del ångest att jag skulle föda barn på nyår. Efter diverse "koll" så fick vi åka hem i alla fall......Man beslutade att inte stoppa det....det va inte i det läget. Sätter det igång nu här nästa vecka så låter man den komma.....Den lille fisen som i fredags vägde 2100g. Läkaren skulle mäta lårbenet på bäbis och vi fick kasta oss ner för att vi inte skulle se könet .....
Igår kunde vi fira i det nya året som planerat i Bollebygd. En mycket trevlig kväll och mina sammandragningar visade sig från sin bästa sida hela kvällen.

Känns som jag håller på att bestiga den längsta förlossning i manna minne...Det känns som värkar, trycker och drar.....När dessa kommer är jag helt slut efter.....

MEN idag tror jag oxå på en bra dag.....
Nyårslöfte har jag inga....Visst finns det saker från förra året jag inte vill ha med in i 2012, men annars känner jag att det inte blir nåt år med mångder av krav och planer. Jag ska njuta.....njuta av att ha ännu en familjemedlem...njuta av mina fina grabbar som börjar bli stora.....

Så utan löften så ser jag fram mot ett NYTT ÅR......!!!
Tror och känner att det blir bra!!!!
Vi tutar på mot ett Nytt år!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar