Summa sidvisningar

fredag 30 november 2012

En sån där dag....

Ni med småbarn eller ni med gott minne kanske kan dra er till minnes.....detta har varit en liten lätta KAOS dag.
Isolde har ramlat*2....Isidor ville inte sova på eftermiddagen,inte heller ha mat utan skrek så han satte i halsen (redan där är det kaos för mig. Barn som sätter i halsen gör mig förlamad av skräck), sen skulle vi ut och Isidor avskyr att klä på sig,han blir som en liten orm....det går inte,han är omöjlig.... sen ut med pulkan....men då tröttnade Isidor och skrek som jag satt kniven i honom. Huamej, väl hemma sen så slog Isolde i huvudet under bordet precis när jag börjat laga mat och ca 2000 pärlor åkte ut på golvet.. OCH  sen hände det hemskaste...JAG tog fel flaska till vällingen!!!! DRAMATISK för en 3,5 åring.
Nu sover dom och dom är så fina då...hahah!!!!


Väntar på Johan men väglaget va besvärligt och jag sitter med hjärtat i halsgropen och hoppas han kommer med hela kroppen hem .

Själv ska jag krypa upp i soffan nu. Älskar fredagkvällar.
I morgon är det Julkalennderpremiär....jag ska sätta ett paket i Isoldes kalender. Vågar iNTE hänga upp alla 24.

Hittade lite bilder på Isolde,1 år gammal...guuuuud så liten!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar