Summa sidvisningar

torsdag 1 november 2012

Mössor!!!!

Vet inte hur många frågor jag får om våra mössor. Japp, det är min svärmor som syr så symaskinen glöder. Jag kommer med lite förslag och hon syr. Vi är ett bra team!!!
Skulle fota lite här när dom va här. Och lyckades inte med en enda bild. Tyvärr den gången man verkligen borde "få till det". Men tyvärr...jag skyller på dåligt ljus....och då är jag körd!!!!

MEN....här kommer ändå lite bilder på mössorna!
Finns i 4 olika stl......
Om man skriver hur gammal barnet är och vilket mönster man vill ha så går det beställa här hos mig.
Ni kan maila mig på sofialenneer@hotmail.cm
Alla minsta mössorna kostar 100 kr och sen kostar lite större mössa 140 kr.

Mycket välsydda och superfina!!!
Även jag har ju två....



Mina favoritmössor....Isoldes lila med vitt hjärta är så fin!!! Sigge har bilmössa som även Isidor har!!!!
 
 

1 kommentar: