Summa sidvisningar

onsdag 28 november 2012

Jag sitter i egna tankar....

Precis läst en Blogg. En blogg som ägs av en av våra forna fitnessprofiler. Nu mer 2 barnsmamma. Hon skriver så bra om allt. Om hur sjuk denna fitnessvärld är! Jag blev helt tagen, kände mig nästan matt. Jag minns en tid i mitt liv så tydligt när hon skrev. Kampen om mat,träning och kontroll. Distans till det hela existerar inte. Mat blev nåt jag behövde i syfte att nå mål.....Träningen va enbart ett måste. Bekräftelsebehovet enormt,men självkänslan i bott.. Kroppen va helt slutkörd....jag va isolerad från omvärlden. Fanns inget annat. Å,gud så hemskt. Må jag aldrig hamna i det mönstret igen. DÄRFÖR finns en stor rädsla för mig att dra igång stora saker....som tex Fitnessfighten som jag tänkt hoppa på i januari. Men för mig krävs balans för övrigt  för att hålla det på en normal nivå. DÄRFÖR mår jag också ganska mycket mer bra idag då jag VET att så mycket annat gör mig till en viktig person. Så klart jag vill vara i form igen, men inte till vilket pris som helst!

Idag har jag haft en mysig förmiddag med mamma på förmiddagen. Sen har jag jobbat några timmar och VIPS gick denna dag. Fasiken va dagarna går fort här....

Tränade Body Combat nu i kväll. Elin höll sitt premiärpass, Elin som jag för övrigt är moster till. Det gick galant!!! Misstänker att jag kommer känna av det i morgon.

Nu tränar Johan, jag ska nog ta lite Glögg. Sen ska jag göra pepparkaksdeg, så vi kan baka i morgon!!!

Han skapar nu mer oreda i vårt hem. Han tar sig fram som en lite glad hundvalp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar