Summa sidvisningar

måndag 5 november 2012

Underbara måndag!

Gillar alla veckans dagar precis som årtidena.....Måndagar är trevliga tycker jag. Egentligen brukar vi gå till Kyrkans Hus och på eftermiddagen har Isolde Kyrkans Barntimmar. Då brukar jag ta en långpromenad med Isidor.
Idag blir det lite annat då Isidor inte är riktigt piggelin...IGEN! Jag har försökt få tag i barnläkaren som skulle ringt mig förförra torsdagen....Börjar bli liiiite lite irriterad och det va inget mot va sköterskan blev som jag fick tag på. Hon sparade inte på orden.....Man väntar med mobilen vid sig hela tiden och nu känner jag att jag MÅSTE ha tag i henne då han gått ner i vikt. Då blir det ett stressmonent !!!
Nåväl....

Johan har vi skickat upp på andra våning till Isidors rum. Hade mer än gärna "grejat" där uppe, men min man anser mig inte tillräckligt kunning:)

Isolde har packat inför morgondagens äventyr till mormor. Hon ska sova där och detta är såååå STORT så det är smått magiskt att se.
Jag har lärt mig nåt nytt....att INTE berätta så långt i förväg att hon ska göra saker. Gud,som hon tjatat!!!

Snart ska jag få premiäråka i nya bilen....till ICA.

I kväll ska jag träna och sola, känner mig inte förkyld så nu kör jag lite lätt ändå.

Ha en fin MÅNDAG vart du än och vad du än gör!

Vi ska krama brorsan nu...som strax ska åka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar