Summa sidvisningar

måndag 12 november 2012

Firar och jobbar!

Inte startat datorn i helgen. Jag har jobbat och då finns inte så mycket tid över till nån Blogg.
Igår firades pappor.Johan fick sovmorgon,helnatt sömn (får han nästan alltid men...),paket och frukost på sängen. Senare bakade vi "småtårtor". Denna pappa blev firad ordentligt!

Jag hann med att cykla 25 minuter i går morse, bättre än inget alls.

Sen va det dax att fira min fina pappa. Fika och fika är väl dagens grej.
Jag va hemma kl 22 igår och då va det inte mycker mer kraft kvar.

MEN i natt ...då har Isidor sovit riktigt bra. Inte hela natten men betydligt bättre.
Underbart!
Nu ska jag träna om nån timma, det måste handlas och vi ska gå till kyrkans hus och leka.
Tror på en bra måndag!!!!
KÄRLEK


Isolde har bakat småtårtor till sin pappa.....




Min nya hårfärg. Omöjligt för mig att vara mörkare då det snabbt blir så dassigt oh trist.....nästan grått. Kommer LADRIG mer färga nåt hår så mörkt. Fyyyyy så trist!!!! Nu är det blonda slingor i....och jag trivs PERFEKT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar