Summa sidvisningar

torsdag 29 november 2012

Sång ,bak och mängder av snö!

Vi har fått en del snö här. Och vad passar bättre än pepparkasbak,julmusik och avslutningsvis lek i snön.
Så härlig tid detta är.
Älskar detta!!!

Nu i kväll har jag varit med mellansonen och en kompis på gymmet för att visa lite maskiner. Så otroligt skärpta utan trams och flams att jag blev imponerad. Hoppas dom hänger i nu.
Islde tyckte inte alls om att jag åkte nu i kväll. Blivit för mycket"Hej då" i dörren denna vecka. Känns som jag varit borta varje kväll...och det har jag nästan. Mycket träning denna vecka!
Men i helgen blir det inget alls!

Jag tog mig sen ner i källaren och körde mina 2 pass. Alltid lika kul!!!! Tänk att jag efter 18 med några års frånvaro fortfarande tycker detta är så kul.

När jag kom hem från träningen så hade Johan tänt ljus i hela köket och gjort tacos. Han jobbar heeela helgen så denna kväll fick bli lite vår myskväll!!!

Kylen är fylld inför helgen. Skönt att ha det gjort.

Lite Tv kväll och det vanliga "plocket".

Så mycket pepparkasdeg i denna lilla magen att jag nästan blev orolig.....


VACKERT



Håll mig i handen lillebror om du är rädd.....




2 kommentarer:

  1. Vad fina ni är ♥ ... älskar att se era bilder och läsa dina positiva tankar!!!
    Kram M.

    SvaraRadera