Summa sidvisningar

fredag 2 november 2012

Tutt-prat,motivation och vikt....

En lång rubrik men en alldeles vanlig fredag!
Just nu ligger Isolde i fosterställning och sover, hon somnade i soffan när jag diskade.
Jag ska kolla Nyheterna och sen fixa lite mat åt Johan och mig.
Har sån huvudvärk så jag känner mig yr. Går nog snart över...

Vi gick ut för att kratta löv idag och då slog det mig att detta med trädgårdsarbete är det enda som inte lockar mig som husägare!
Efter 1 timma gick vi till lekparken.

Isodel och jag pratade idag om hennes "tuttar" (nappar), om att vi kunde ge dm till tomten. Då säger hon -Näää,Isidor ska få dom av mig.....-Vad snällt sa jag.....-Ja, då kan jag ju låna!!!!!
Hon är smart och lurig denna donna....haha!

Nu är jag träningssugen, motivationen som varit bortblåst kommer nu tillbaka. Vägde mig idag för att ha lite "koll". Ligger stabilt,varken upp eller ner. Det är bra, riktigt bra!
Sömnbrist är en sak som får vara helt ensam....kan inte stenhårt gå in för varken träning eller stenhård kosthållning...tyvärr är det så! Vakna nätter har krävt så mycket av mig ...jag va bara tvungen att inse att jag får ta en sak i taget.
Nu har han sovit bra några nätter och då kommer motivationen igen.....

Denna helgen blir det ingen träning alls mer än promenader, men på måndag....







En av varje strumpa.....haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar